Hej Regal Grunden til at jeg altid skriver ret lange indlæg, med mange informationer er, at alle tråde her læses af masser af gæster, fordi folk kommer her for at lære af andres erfaringer og beskrivelser. Håber, at du ikke opfatter det jeg skriver, som personligt "belærende", møntet på dig.

Sitat Opprinnelig skrevet av regal Vis post
Jeg føler, at min egen læge er ret åben. Jeg vil foreslå ham, at jeg bliver testet for binyretræthed og får tjekket antistoffer.
Medmindre du har decideret Addison's Sygdom, får du ikke noget ud af at blive testet for "binyretræthed" indenfor det offentlige, uanset at din læge er venlig og lydhør. Denne diagnose simpelthen ikke eksisterer indenfor skolemedicinen. Det kan du læse om i kommentarerne til bl.a. denne tråd. Mit råd til dig er: spar dig selv for ulejlighed og skuffelse, og hvis du gerne vil opklare status på dine binyrer, opsøg en privat læge på Tinas anbefaling.

Og derefter starte på Thyroid, eller T3 i tilskud til Eltroxin. Jeg har svært ved at gennemskue, hvad der er bedst af de to muligheder.
Forskel mellem de to muligheder kan bedst sammenlignes med enten at få en hammer i hovedet (syntetisk T3), eller at blive strøget blidt med et fjer (Thyreoid). Det er nok det sidste, som er bedst for alle, men særlig for os ældre er det vigtigt, at kroppen ikke tvinges ud i at skulle håndtere for meget "frit" hormon-efterligning på en gang. Så er det "blide" Thyreoid langt at foretrække.

Hvis jeg mod forventning løber panden mod en mur, vender jeg tilbage
Håber at du ikke løber panden mod muren. Håber du har en læge med mod på at tænke udenfor boksen.