Hei Esmeralda og takk for svar!! Det gode er jo at det da kanskje er hjelp å få. Det mindre gode er at man må reise 50 mil for å få det!!

Jeg har tidligere fått påvist gluten-og melkeintoleranse, så det er kanskje ikke så mye å hente på kostomlegging nå igjen for meg. Binyretretthet er det vel også klart at jeg har. Cortisol er helt ute å kjøre på døgnmåling som jeg tok for flere år siden, altfor lavt. Har en lang sykehistorie og ME-diagnose. Det er først i det siste at jeg har begynt å befatte meg med stoffskifteprøvene. De har ligget i grenseområdet i mange år ser jeg nå, men først den siste prøven er helt klart utenfor. Jeg tror jeg vil "gå løs på" legen en gang til. I første omgang er jeg fornøyd om jeg får prøve Levaxin. ...Tror jeg. Eller like bra med helhetlig behandling først som sist? Binyrer og mage og immunforsvar og det hele??

Men altså jeg vil veldig gjerne vite mer om Funksjonellmed. Har du hatt mange turer siden du startet der? Kan man få telefonkonsultasjoner etterhvert? Ta oppfølgingsprøver her lokalt? Er de positive til naturlig thyroid som f.ex Erfa, og kombinasjon Levaxin/ Liothyronin? Hvor mye har du betalt for det hele? Send meg gjerne PM om du vil. Jeg har lest dine innlegg her inne.