Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
10-03-14, 22:02 #5
Sv: Økte symptomer ved endring av Levaxindose?
Jeg føler at jeg faktisk ikke har så altfor ille med energi eller symptomer utenom dette som nå har dukket opp med symptomer fra nervesystemet igjen. Eller kan hende jeg bare er vant til at jeg har det slikt som dette, og at jeg har hatt det mye verre tidligere
Men når jeg har vært på jobb (jobber 100%), vært med mine to barn og min mann så er det ikke mye overskudd igjen til å trene eller gjøre ting jeg ikke absolutt må gjøre. Så det sier seg selv at jeg må ta noen aktive tak for å komme videre på veien med å finne ut av stoffskifteproblematikken min/helsen som helhet.
En av de tingene jeg da føler er et stort mysterium er naturlig nok det med denne nummenheten og til tider det at jeg må konsentrere meg for å svelge. Det er så merkelig at det skjer når jeg justerer opp dosen også, ikke bare ned. HELT sikker er jeg jo ikke på at det faktisk kommer i forbindelse med Levaxin-justering, det kan jo være andre årsaker også, som blant annet det som du, Anisa skriver med at man har hatt lavt stoffskifte over så lang tid.
Når det gjelder kosthold har jeg prøvd å spise lavkarbotett kosthold, men jeg vet også at jeg ikke er god nok i å få meg nok vitaminer/mineraler og gode fettstoffer. Nå har jeg jo lest litt her inne i forhold til en del matvarer og tilskudd man ikke bør ta, som jeg ikke var klar over. Er dessverre allegisk for nøtter, så Paranøtter kan jeg nok ikke innta. Er det like bra med tilskudd av Selen?
Metformin sluttet jeg med selv da jeg følte det ikke ga meg noe særlig hjelp, og at jeg egentlig følte jeg klarte å regulere PCOS'en uten denne.
Et annet problem som jeg føler er vanskelig at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal fortsette denne reisen videre, og at jeg føler at jeg ikke er i gode nok hender hos min fastlege når det kommer til kunnskap om stoffskifte. Jeg hadde en time hos A.K. Ljøgodt på Balderklinikken i sommer, men da jeg skulle ha oppfølging der, så måtte hun plutselig ut i permisjon. Har hatt oppfølging på telefon med en annen lege der, men det er ikke like enkelt å vite om er bra eller ikke.
Ikke fått time før 31.03 hos min fastlege og en telefonoppfølging i slutten av april på Balder, så er det noen som har innspill på hva jeg burde prioritere å gjøre i mellomtiden?
Lavt stoffskifte, pcos.
Økte symptomer ved endring av Levaxindose?
Søker etter kunnskap om egen helse for en bedre hverdag...
Lignende tråder
-
Økte leverprøver av for lavt stoffskifte?
Av Flower i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 18-02-11, 23:01 -
Endring på blodprøver
Av kita1288 i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 07-02-11, 22:02 -
Levaxindose når kjertel er fjernet
Av Vilma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 28-11-10, 20:11 -
Økte med 1/4 grain Erfa- værre pust/ blodtrykksfall
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 27-08-10, 14:16 -
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23

Svar med sitat
Bokmerker