Vel ... jeg skjønner jo at livet ikke har vært særlig morsomt de siste årene/månedene når jeg blir støl i smilemuskulaturen, ikke bare en gang, men generelt sammen med ny-kjæresten.
Ellers holder jeg på å komme i orden i ny-huset. Det er en del å ordne siden det har vært i bruk som hytte, men det kommer seg raskt nå. Og kattene har fått kattedør og ser ut til å være fornøyd med å kunne komme og gå som de selv vil. De er også generelt bedre i humøret etter flyttingen, selv om de enn så lenge er revir-løse. De har nok speilet atmosfæren i gamlehuset mer enn nødvendig, ja.

Stoffskiftemessig har jeg gått mikroskopisk ned i forbindelse med overgang fra 2x60mg + 15mg Erfa og 25µg Levaxin (annenhver dag = 78, 48 + 1/2*18,85 = 87,9 potensielt t3 ) til 125mg Erfa + 25µg levaxin 2 av 3 dager (72,66 + 2/3*18,85 = 85,23 potensielt t3) den siste måneden. Sånn andelsmessig har jeg gått litt mer i retning syntetisk og begått en liten totalreduksjon, men siden de siste prøvene mine sa at jeg har høy andel av fT3 i blodet og akseptabel andel fT4 så tror jeg det går greit. Håper iallfall det. Har kjent litt "fuglehjerte" på kvelden noen ganger, og skal gi det litt tid, ellers får jeg ta det opp. Det er ikke overdosering iallfall siden det kommer på den tiden av døgnet jeg har minst hormoner igjen i blodet .... Så om det fuglehjertet vedvarer/tiltar så skal jeg først prøve med delt dose, eller redusere levaxin mer til fordel for å øke 15mg til med Erfa. (Som da vil gi 81,4 + 1/4*18,85 = 86,11). Jeg får bare se. Har ikke andre merkverdigheter, så jeg tviler vel på at jeg er underdosert. Det er kanskje heller selve kveldsdippen jeg merker...

Bruker da utregningen vi kom fram til her
https://www.stofskifteforum.dk/showt...l=1#post137256