Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
30-01-13, 09:01 #28
Sv: Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Jeg tar tabl mot mulig borrelia. Prøvene er sprikende for det, så ingen klar diagnose. Noen av "Tysklandsprøvene" er positive, standardprøvene i det off er negative.
Jeg har veldig lyst til å utredes hos privatpraktiserende med mye kunnskap om stoffskifte, men hvem og hvor? Vil helst til noen i Bergen, men kan også komme meg til Oslo.
Jeg føler det haster,og jeg leser at noen får prøve beh mot lavt stoffskifte ved pos antistoff, mens andre ikke. Min fastlege vil ikke. jeg har spurt flere leger om dette med tidspunkt for blodprøvetaking. Fått til svar hver gang at dette ikke har noe å si. At JA, det kan stemme at verdiene svinger ila dagen, men skal uansett være for høye når som helst på dagen for at aktuelt med behandling...
jeg blir veldig sliten av alle disse ulike svarene:(
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 16:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 15:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker