Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
29-01-13, 19:09 #24
Intens brenning/svie/kravling i hodebunnen
Hei!
Jeg har tidligere fått vite at jeg har pos ANTI-PTO, men TSH, T3 og T4 innen normalen, og dermed fått beskjed om at jeg ikke skal ha noen behandling, bare at prøver kan tas igjen om ett år pga risiko for å utvikle lavt stoffskifte pga pos ANTI-PTO og moren min har lavt stoffskifte.
Jeg har nå fått intens svie/brenning/kravling i hodebunnen, på toppen av hodet. Det er nokså lite plagsomt om morningen, blir verre og verre utover dagen og kvelden og ekstremt vondt nå. Tror jeg har mistet mer hår enn vanlig også.
Er dette noe som kan tyde på at jeg har endret stoffskifteverdier og bør ha behandling?
Kjenner noen igjen dette?
Jeg har veldig mange andre uforklarlige nevrologiske symptomer, hatt i 1 år: fascikluasjoner overalt, parestesier i armer og bein, vandrende sterke smerter..
håper på raske svar da jeg er helt fortvilet nå.
Lignende tråder
-
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Parestesier/kiling i huden
Av Ingvild i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 03-11-12, 16:00 -
Plaget av Graves!!
Av LivF i forumet Graves sykdomSvar: 17Siste melding: 04-01-12, 15:15 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02

Svar med sitat

Bokmerker