Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
03-03-14, 09:12 #18
Sv: Hashimoto's. Diagnose lavt stoffskifte i 20 år
Jeg kan ikke svare på alt, men når det gjelder smerter i binyreområdet så *tror* jeg bestemt at de kan ha en sammenheng. Jeg hadde litt før Erfa, men etter at jeg har klart å komme over og stabillisere den ganske bra så er dette borte. For meg kom smertene omtrent på samme tiden som ved oppstart av Erfa (større kortisolbelastning???) og nesten samtidig med en - for meg - sterk salthunger... Binyrene skal vel ha en del salt...
Leddgikt: er det en autoimmun sykdom så er autoimmune sånn at "en flytter inn, så inviterer den alle de dårlige vennene sine på hjemme-alene-fest og kræsjer kåken" om du ikke får bremset det. Dvs - har du fått en så er sjansen mye større at du får en til enn at en frisk person får den første. Dessuten - stoffskiftet styrer energitilgangen for alle celler i hele kroppen. Derfor er det viktig å holdet dette på plass sånn at kroppen selv kan gjøre det den skal og bør for å holde seg frisk... Det er mye enklere (selv om det er vanskelig nok) enn å administrere flere sykdommer gjennom medisin.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hashimoto's. Diagnose lavt stoffskifte i 20 år
Av Bestemor i forumet PresentasjonerSvar: 13Siste melding: 13-02-14, 19:55 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Fikk diagnose lavt stoffskifte nå i november
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 98Siste melding: 20-04-08, 14:01

Svar med sitat

Bokmerker