Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
13-02-14, 19:46 #34
Sv: Siljenta
Hei igjen.
Veldig lenge siden jeg skrev her inne. Jeg vet ikke helt hvorfor, for dette er jo egentlig ett kjempefint sted å føre "dagbok"
Uansett, forandringene siden sist er ikke veldig store. Bortsett fra at jeg har begynt på medisiner
desverre kan jeg ikke si at jeg flyr i taket av uverveldelse.. For dere som kanskje husker tiden tilbake da jeg skrev her og i "dagbok", så sleit jeg med å starte på medisiner. Jeg prøvde å starte med de, men det gikk aldri mer enn 2-3 uker. Nå har jeg gått på de (levaxin) i 6-9 mnd (prøver å huske hvor mange ganger jeg har vært på apoteket, men jeg husker virkelig ikke.), men jeg merker ikke veldig mye. Jeg fortalte dette til legen min for noen mnd. siden, at jeg fremdeles var trøtt og sliten, husket ingenting, dårlig konsentrasjon, osv. han sa bare "men nå går du på medisiner, så da skal du føle deg bra.". Jeg argumenterte ikke tilbake, jeg følte meg dum.
Jeg skulle vært å sjekket verdiene mine for noen mnd siden (tidlig i des. tror jeg), men jeg avbestilte fordi jeg har veldig noia for blodprøver. Men jeg skal be om å få tilsendt henvisning, slik at jeg får tatt de prøvene. Jeg vet jo at jeg må, og jeg må bare bite det i meg!
Ellers arbeider jeg om dagen. Det er også ett kapittel for seg selv. Jeg jobber fra 08.00-16.00, er hjemme ca 16.30, tvinger meg selv til å holde meg våken frem til 20.00, selv om jeg lett kunne sovnet på bussen på vei hjem, så lar jeg meg selv legge meg slik at jeg får 11 timer søvn.. Hva er dette for ett liv liksom? :/
For ordens skyld: skoleåret fullførte jeg, og kjæresten ble det slutt med.Levaxin siden 10.11.10 da TSH var på 16,18 og FT4 10,2.
*klem* Siljenta
Informasjonstråden min
Dagboken til Siljenta

Svar med sitat

Bokmerker