Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
07-02-14, 21:56 #1
Sv: Sammenheng Anti-tpo - C peptid og prolaktin ?
Da har jeg i alle fall tatt nye prøver av stoffskiftet. Og får vel svar i neste uke. Og da med andre referanseområder. Sendte dem til annet sykehus. Men jeg mistenker ellers å ha Bekthrevs og eller Sjøgrens. Under utvikling i alle fall. Er det noe som er knyttet opp mot stoffskiftet ? Jeg har slitt med ryggen i 20 år og har degenerative forandringer. Men i tillegg sliter jeg veldig i en hoft, en skulder, og oppe ved skulderbladene. Og sistnevnte går også utover armene. Jeg har stadig betennelser i enten ett kne, albue, ankler i tillegg .. Og synet mitt taper seg. Var hos øyenlege og jeg har ingen væske på øynene. Jeg skal inn på revmatologisk, men ventetid. I tillegg skal jeg på CT av hypofysen på tirsdag. Håper på litt bedre utredning så jeg kansje kan komme under behandling igjen. Ellers så snakket jeg med kirurgen som tok biopsi av en knute på meg, og den var fin i alle fall. Men, de kan si utifra prøvene mine at kjertelen min ikke er frisk, på langt og nær. Så enda godt det da, selv om man ikke ønsker seg sykdom! Men godt likevel å få svar :-)
Lignende tråder
-
For højt prolaktin, hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia
Av Tullepigen90 i forumet ProlaktinSvar: 15Siste melding: 26-05-11, 19:18 -
C-peptid og kortisol. Sekundærtilstander til hypothyreose.
Av Lillepus88 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 11-01-10, 21:45 -
lav c-peptid
Av mammantileir i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 22-05-08, 11:51 -
Mer prolaktin, og andre prøvesvar!
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 3Siste melding: 05-02-07, 18:00 -
Prolaktin...
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 23Siste melding: 04-02-07, 13:49

Svar med sitat
Bokmerker