Sitat Opprinnelig skrevet av Pingvinen Vis post
Gubben min kom hjem fra legen med resept på statiner. Jeg gav ham diverse artikler om hva statiner kan føre til, og han bestemte seg raskt for ikke og ta dette.
Etter tips fra Anisa kjøpte vi dette http://www.matas.dk/guarmin-400-g, og etter bare en drøy måned var han hos hjertelege som ble direkte sjokkert over at kolestreolet plutselig var helt fint.
Eneste "bivirkningen" han opplevde var at han fikk mer luft i magen.
Hei
Her må jeg få spørre deg hvordan det ble med toll og moms på disse varene? Boksene koster jo godt over 200 kr, så da blir det vel litt til staten også??
For tiden bruker jeg rød ris-produkter (når jeg husker det), men kan godt tenke meg å bruke guarmin ettersom resultatene ser ut til å være svært gode.

Jeg ble også anmodet om statiner av en indremedisiner for et par år tilbake, men det skal det absolutt ikke bli noe av. Jeg hadde håpet at tyroiden skulle gjøre underverker også angående kolesterolet, men ved siste blodtaking var det lite framgang i hvertfall. Riktignok er det 10 mndr siden siste måling - jeg løper ikke ned dørstokken på legesenteret for tiden. Men nå har jeg avtale om å ta stoffskifteprøve og kolesterolpakke denne uke, så da får vi se om det er noen bedring .