Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Hybrid View
-
03-02-14, 12:13 #1
Sv: Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Kan ikke få vært mer enig. Man kan si mye om Øverbye, men etter min mening er han den beste legen vi har. Det som er trist med det, er at han snart slutter å ta imot pasienter.
Det første som slår meg når du skriver dette er at de må være påvirket av leger som mener vi skal ta minidoser med hormoner. Vi vet jo at norske leger synes hormoner er skummelt, og det skulle ikke forundre meg om også canadiske leger synes det. Nå vet jo ikke jeg hvordan produsenten beregner dette, men det står i stil med alt annet når det gjelder Thyroid mener nå jeg. Jeg tar også 180 mg og kan ikke skjønne at noen kan bruke 30 mg. Merkelig
-
15-02-14, 13:55 #2
Sv: Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Vi hörde om en svensk som bor i Sverige, nära Svinesund, och har svårt att hitta en NDT-läkare i hans område. Han har skrivit till Balderklinik och till Heggeli och frågade om de behandlar patienter med NDT, för i så fall skulle han vilja resa till Oslo för att få rätt behandling. Balderklinik svarade "nej". Heggeli svarade "ja".
Vi hörde också, via en norsk journalist (hearsay/hörsägen) att Nycomed användar Omdal som sin representant, åtminstone under konferenser om hypotyreos, till vilka Nycomed bjudar in norska journalister (kanske som en reaktion mot den senaste tidens mycket prat i media om den dåliga behandlingen av hypotyreos?). De hade pratat om hur bra allt är med Levaxin och att inget nytt händer, och att det inte finns några ändringar i rekommendationer för sköldkörteln patienter etc. En journalist frågade Omdal direkt om det fanns något nytt i forskning och han sa nej ....
Dom som vet mer om detta, skriv till oss här.Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
25-10-15, 15:25 #3
Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015
Lars Omdal tildeles NTF's ærespris 2015. Les mer her.Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Ytringsfrihet! Leger: advarsler, anbefalinger.
Av camomilla i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 07-04-09, 16:02 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46

Svar med sitat

Bokmerker