Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
30-01-14, 12:55 #10
Sv: Stop for anbefalinger af Balderklinikken!
Jeg gikk selv på Balder i nesten fem år. I ettertid ser jeg at jeg brukte alt for lang tid der.
Jeg er helt enig i at man ikke skal anbefale klinikken til andre, og de tingene er vel tatt opp tidligere i tråden. Selv hadde jeg en lege som ikke overstyrte meg når det gjaldt hvor mye Thyroid jeg skulle ta eller om jeg skulle blande med Levaxin. Men det gikk helt klart fram at han også i utgangspunktet styrte etter Omdals regler. Han uttalte flere ganger at han konfererte med Omdal fordi han hadde best greie på stoffskifte
Det som jeg synes er verst når det gjelder Omdal og stoffskiftesyke, er at han er mye i media og fremstår som en guru når det gjelder å behandle stoffskifte. Så jeg er redd for at han gjør dobbelt skade. Det hadde vært mye bedre om ikke han hadde fremstått som en ekspert, for da blir det en ekstra jobb å motbevise at han har rett.
Vet han ikke at TSH «forsvinner» ved bruk av Thyroid, og at man derfor ikke skal medisinere etter den?
Vet han ikke at FT4 ofte blir lav, og at det er ok ved bruk av Thyroid?
Vet han ikke at FT3 er det han bør være opptatt av?
Vet han ikke at man ganske sikkert blir verre av for lite medisin?
Vet han ikke at det er negativt å blande Thyroid og Levaxin?
Dette er noen grunner til at jeg har problem med hans posisjon i media.
Lignende tråder
-
Stop the Thyroid Madness
Av Persa i forumet Bøker om lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 09-04-16, 16:34 -
Ytringsfrihet! Leger: advarsler, anbefalinger.
Av camomilla i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 07-04-09, 16:02 -
Medicin-stop = bedring?
Av Anisa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 0Siste melding: 03-04-09, 23:46

Svar med sitat

Bokmerker