Sitat Opprinnelig skrevet av Elbeth Vis post
Jeg sa at jeg ikke kjenner til klinikken personlig. Jeg syntes kun det var merkelig at Sonjas stoffskifteforum kategorisk bestemmer at folk - selv ikke i privat melding, kan si noe positivt om den. Pasienten i "annet forum" var ihvertfall sjokkert over at admin i Sonjas stoffskifteforum faktisk forbyr meninger som er positive til klinikken.
Folk kan sagtens sige alt det positive de ønsker, om deres egne erfaringer.

De skal bare ikke - på denne hjemmeside - anbefale denne klinik direkte til andre, fordi vi vil ikke være en reklamesøjle for en klinik, som vi ikke har tillid til.

Har du ikke læst hele denne tråd igennem, men i stedet reagerer du på det som du "har hørt" andre steder?

Hvad med at nærlæse denne tråd først?

Allerede i den aller første indlæg her er skrevet bl.a.:

Sitat Opprinnelig skrevet av Admin Vis post
Det er helt i orden, at der findes her enkelte brugere, for hvem Balderklinikken var/er en hjælp og vi har heller ikke noget imod, at disse tilfredse patienter beretter om deres gode erfaringer. Men alle direkte anbefalinger af Balderklinikken, vil fremover blive redigeret bort.
Direkte anbefalinger til navngivne brugere - er noget i retning af: "kære XX. Gå til denne klinik, og du vil få hjælp".

Det er en direkte anbefaling, en reklame, som vi (i forbindelse med denne klinik) ikke ønsker at vores side skal bruges til.

Vi har lov (og ret) til at fravælge alt det som vi ikke ønsker at denne hjemmeside skal være en reklamesøjle for.

Mere indviklet er det ikke.