Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
25-01-14, 14:02 #1
Sv: Hashimotos og Anti-Tpo referanseområder
Hei

Ditt stoffskifte er da lavt, og du har påvist hashimoto, da kommer du til å bli dårligere. Hvis ikke Levaxin hjalp, eller du kanskje ikke tålte den, har du et godt argument overfor legen din til å få forsøke naturlig tyroid, f eks. Erfa eller Armour. Håper andre her med erfaring kan gi deg mer kommentar op dette.
-
25-01-14, 14:26 #2
Sv: Hashimotos og Anti-Tpo referanseområder
Hei igjen, og takk for en tilbakemelding.
Jeg har vært mye dårlig. Det verste nå er egentlig denne sitringen i hele kroppen, og spesielt hender og føtter. Magen er ikke bra, men har blitt bedring da jeg nå har kuttet gluten. Ja, levaxin tålte jeg nok ikke. Men startet på 50, og burde nok begynt på 25. Mye ble bedre, men etter å ha hatt lavt blodtrykk i alle år - ble dette plutselig høyt. Og hjertet raste avgårde. Det henger litt i ennå, men det retter seg sakte om sikkert. Jeg har også mye migrene og stiv nakke, stramme muskler og symptomer fra ledd som flytter seg, forskjellige ledd, i kroppen. Har også hatt symptomer fra bukspyttkjertel, galle, mage og tarm. På en måte syk i hele kroppen, men fine prøver av det meste. Utenom stoffskiftet. Jern og D-vit, og folat - desse har senket seg, fra normalt tidligere. Fryser maks spesielt om jeg går utenfor døren, men kan også fryse ihel i min egen stue ;-) Men i motsetning til mange går jeg ikke lenger opp i vekt. Og jeg presser meg til å spise jevnt gjennom hele dagen grunnet tidligere dårlig mage. Prøve å få den til å fungere igjen. Ofte har jeg symptomer på både høyt og lavt. Min Anti-Tpo er 12 ganger over øvre referanseområde.
Lignende tråder
-
For højt prolaktin, hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia
Av Tullepigen90 i forumet ProlaktinSvar: 15Siste melding: 26-05-11, 19:18 -
C-peptid og kortisol. Sekundærtilstander til hypothyreose.
Av Lillepus88 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 11-01-10, 21:45 -
lav c-peptid
Av mammantileir i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 22-05-08, 11:51 -
Mer prolaktin, og andre prøvesvar!
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 3Siste melding: 05-02-07, 18:00 -
Prolaktin...
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 23Siste melding: 04-02-07, 13:49

Svar med sitat
Bokmerker