Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
25-01-14, 13:50 #1
Sv: Kan det være noe med stoffskiftet selv om prøvene er innenfor? Noen som kan vurde
Hei
Parestesier, facikulasjoner, prikking etc., kommer og går hos meg. Kuldefølelse er mer konstant. Jeg synes alt er verre i fasen mellom eggløsning og mens enn ellers.
Selv om prøver er fine er det ikke sikkert stoffskiftet fungerer optimalt, mener vi her inne, men det er vanskelig å argumentere med det overfor en lege. Du ligger da lavt på vit. D, synes jeg .....
Du bør følge stoffskiftet ditt nøye framover.
Sjeldnere mens er vanlig ved lavt stoffskifte, men i startfasen av sykdommen kan de faktisk komme tettere enn før.
-
30-01-14, 14:46 #2
Sv: Kan det være noe med stoffskiftet selv om prøvene er innenfor? Noen som kan vurde
Mellom eggløsning og mens var jeg også verre. Mener at østrogenet siger (?) i denne perioden og det kan vel binde opp mer stoffskiftehormoner også.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Kan disse symptomene være lavt stoffskifte selv om prøvene ikke viser det?
Av sussi123 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-12, 09:22 -
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Føler meg ikke bra ennå, selv om legen sier prøvene er helt fine...
Av Siri -67 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 29-10-07, 11:30 -
Hvorfor pulsen min er så høy, selv om stoffskiftet mitt har gått ned
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 02-01-07, 19:55

Svar med sitat

Bokmerker