Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
19-01-14, 16:14 #1
Sammenheng Anti-tpo - C peptid og prolaktin ?
Hei.
Jeg er ny på forumet her, og søker litt svar om noen har dem :-)
Jeg har stigende stoffskifteprøver, men innenfor normalen. Men det jeg lurer på er om noen kan regne om min anti-tpo, eller om prøvene rett og slett må sendes til ett annet sykehus.
Min Anti-tpo er på 71. Høres ikke så mye ut for mange, men den er snart 12 ganger over øvre referanseområde. Som her er 0-6! Jeg har vært mye syk i ett år nå, og prøvde levaxin, men sluttet. Noe ble bedre og noe ble verre. Så følger med og ser. Mine prøver har referanseområde 0-6. Og min anti-tpo er kiu/l.
Grunn til å ha problemer med hode, mage tarm, kalde og varme hender og føtter, synkende jern, folat og D-vit ?. Veldig trett og sliten. Har noen år hatt B12 mangel og tar sprøyter for det. Har også en autoimmun degenerativ forandring i rygg. Og nå alsa den tredje. Ultralydbildene viser klart Hashimoto -
På forhånd takk for tilbakemeldinger :-)
Lignende tråder
-
For højt prolaktin, hyperprolaktinæmi, hyperprolaktinemia
Av Tullepigen90 i forumet ProlaktinSvar: 15Siste melding: 26-05-11, 19:18 -
C-peptid og kortisol. Sekundærtilstander til hypothyreose.
Av Lillepus88 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 11-01-10, 21:45 -
lav c-peptid
Av mammantileir i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 22-05-08, 11:51 -
Mer prolaktin, og andre prøvesvar!
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 3Siste melding: 05-02-07, 18:00 -
Prolaktin...
Av Maia i forumet ProlaktinSvar: 23Siste melding: 04-02-07, 13:49

Svar med sitat
Bokmerker