Hei :-)

Jeg har vært plaget med dette siden august. Det er ikke veldig smertefullt, mer et sterkt ubehag/svake smerter rett under ribbeinsbuen. Føles litt som holdsmerter noen ganger. Trodde kanskje det kunne være noe med gallen eller leveren. Jeg tok også ultralyd ;-) Av hele mageregionen og urinveiene uten noe funn. Det var lungene jeg tok røntgen av pga ubehag i brystet.
Har også tatt leverprøver uten noe negativt funn.
Smertene forverret seg etter at jeg gikk ned på dosen med levaxin men de forsvant nesten helt etter ca 4-5 uker. Derfor begynte jeg faktisk å tro at det hadde noe med det høye stoffskifte å gjøre, men har nå spesielt i en ukes tid forverret seg igjen. Jeg har fremdeles for høyt stoffskifte så det kan jo være årsaken.
Tenkte jeg skulle vente til stoffskifte kommer ned til "normalen" igjen, har ikke smertene gitt seg da får jeg be om flere undersøkelser.
Men man kan jo få så mange forskjellige symptomer ved både lavt og høyst stoffskifte så det er mye mulig det har noe med det å gjøre.
Jeg trøster meg litt med at om de ikke kan se noe på ultralyd i tillegg til at andre blodprøver er bra så kan det jo ikke være noe svært alvorlig :-)