Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
05-01-14, 15:57 #2
Sv: Uten skjoldbruskkjertelel i 13 år men fremdeles uskikker på mange ting
Hei jeanett.

Dette med smerter i høyre side av magen rett under ribbeina har jeg også. Har gått med det i over 1 år og det er svært ubehagelig. Jeg har også blitt undersøkt uten at de fant noe. Tror det var ultralyd jeg tok. Jeg har ikke koplet det til stoffskifte. Interessant. Mine stoffskifteverdier ligger i øvre kant, men jeg føler ikke at jeg har for høyt stoffskifte. Jeg går på Thyroid-S og tar 4 grain pr dag. Spent på om du finner ut av dette.
Jeg har vært redd for lever- eller galleproblem, men det ble utelukket på kontroll. Smerten føles som om den ligger "under" ribbeinet og ikke i siden på "utsiden". Vanskelig å forklare. Hvor lenge har du gått med dette?• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Stemlandklinikken uten amalgam og uten fluor?
Av Lisbeth i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 17Siste melding: 18-11-18, 17:22 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Operert for kreft i Skjoldbrukskjertelen
Av Torill26 i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 07-02-08, 10:14 -
Operert for kreft i skjoldkjertel. Nytt ubehag i halsen
Av sugarfre i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 02-03-07, 00:35

Svar med sitat

Bokmerker