Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
04-01-14, 21:03 #27
Sv: Dagboken til Vibeke W
ja jeg har også dette i mente og tenker det kan være et godt alternativ. Så jeg blir veldig takknemlig om du finner ut av hvor man kan få kjøpt den!

Ser ut til st man kan bestille et sett for å teste jod her: https://store.zrtlab.com/index.php?o...110&Itemid=616
Hvis jeg forstår det rett, får man settet hjem, foretar testen hjemme, og sender det tilbake til laboratorium og får svaret tilbake i posten.
helt klart en god løsning hvis jeg ikke får noen til å teste det her hjemme.
Ifølge ultralydlegen vokser den ikke innover, men jeg kjenner den som en klump i halsen. Som at noe sitter fast der og jeg harker og hoster endel. Jeg kan ikke ligge på ryggen f eks, da presser den på pusterøret og det er problematisk å puste skikkelig, jeg har kvelningsfornemmelser. Dette kjenner jeg når jeg sitter og jobber også, kan ikke bøye hodet for mye nedover, da presser det ubehagelig på. Kjenner også at det strammer i nerver rundt hals/nakke. Jeg kan også se den ganske tydelig nå utenpå.
Men den er i bevegelse, for dette oppleves forskjellig fra dag til dag og faktisk i løpet av dagen. Men den har vokst det siste.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker