Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
03-01-14, 16:04 #23
Sv: Dagboken til Vibeke W
Hei igjen, og godt nytt år!
Håper dere har hatt en fin juleferie, jeg har hatt det deilig og slappet av mye, samtidig som det var herlig å begynne på jobb igjen.....
Jeg har et spørsmål. Jeg har blitt henvist til bryst- og endokrinkirurgisk avdeling, hva gjør man der?
Har aldri hørt om det engang jeg, men skal det vurderes om jeg skal operere bort strumaen?
Jeg skal komme til relativt kjapt, i mars 2014, og det er jo bra, siden jeg kjenner strumaen ganske så godt.
Har også hatt endel hetetokter i jul. Det kan jo være alder og overgangsalderen på tur, men hadde jo det slik for to år siden da jeg ble så syk, så er litt bekymret her må jeg innrømme. Jeg er generelt veldig varm om dagene, etter å ha bodd i ull i høst.
Bortsett fra dette fungerer jeg veldig bra og ligger godt an til innlevering av avhandling i februar.
Men aller først skal jeg tilbake til fastlegen i neste uke og se nærmere på søvnproblemene. Da skal jeg ta opp igjen dette med måling av jod.
Ellers har utslettet i ansiktet blitt værre, og jeg skal til spesialist 13 januar.
Mye greier, men jeg blir i alle fall fulgt opp, selv om jeg kjenner en skepsis på den hjelpen som tilbys...dessverre....Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker