Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
01-01-14, 15:21 #1
Ikke mer D-vit. fra Iherb???
Noen som har prøvd å bestille Now Foods D3 1000IU + 45mcg K2 den senere tid??? Får ikke lov å handle D-vit. fra Iherb i dag pga. "regulations"..
-
01-01-14, 15:27 #2
Sv: Ikke mer D-vit. fra Iherb???
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
01-01-14, 16:09 #3
Sv: Ikke mer D-vit. fra Iherb???
Nei, IHerb har stoppet salg av D3 til Norge, sannsynligvis på grunn av norske forskrifter. Du kan importere mye høyere doser D3 fra EU enn du kan fra USA. Reglene er utrolig toskete, men sånn er det. Jeg har kjøpt 5000 IE D3 fra Bigvits i England, men burde ha kjøpt 10 000 IE i stedet. Når jeg går tom for miksen med D3 og K2, bestiller jeg det fra Bigvits.

På norske apotek kan du kjøpe maksimum 20 mg D3 per tablett, husker ikke om det tilsvarer omtrent 400 IE? Og det er maksimal dose du får kjøpt i Norge uten resept. Jeg tar opp til 50 000 IE i uka på vinteren, jeg har dårlig opptak av D3, da hadde jeg tømt en boks ganske raskt
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
04-01-14, 19:46 #4
Sv: Ikke mer D-vit. fra Iherb???
I Sveriges selges d3 vit. med styrke 5000IE, 90 stk sek 229,-. Jeg mener å huske det var på "Apotek Hjartat" jeg kjøpte de.
Svar med sitat

Bokmerker