Jeg ville bedt legen også og sjekke FT3, det er det som er det virksomme hormonet.
Når TSH er skyhøy, som din er, betyr det at hypofysen din har oppdaget at det er skrikende mangel på stoffskiftehormon, noe din lave FT4 også sier (referanseområdet for FT4 er 11-22 eller 12-20 på de to lab`ene jeg kjenner til).
Når du i tillegg har et autoimmunt angrep (anti-TPO>1300), betyr det at kjertelen mister mer og mer evnen til og produsere stoffskiftehormoner, hvilket i neste omgang betyr at hver eneste celle i kroppen din får for lite stoffskiftehormon.
Korrekt medisinert på Levaksin så skal TSH ligge mellom 0,5 og 1,5 og FT3 og FT4 skal ligge helt øverst i referanseområdet (noen av oss må over referanseområdet for og kjenne oss litt bedre)
Har du fått sjekket d-vitaminer, B12 og ferritin?
Alle disse har en tendens til og falle når stoffskiftet er for lavt, slik det er hos deg, og alle disse kan gi mange av de samme symptomene som det lave stoffskiftet, noe som forsterker symptomene fra stoffskiftet.
Jeg tror ikke legen din er erfaren med stoffskifteproblematikken siden han har holdt deg på en slik latterlig lav dose i så lang tid, og fremdeles, med disse skremmende tallene, ikke tør og la deg øke skikkelig. Om du har mulighet, ville jeg anbefalt og finne en annen lege.