Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
22-12-13, 20:52 #22
Sv: Dagboken til Vibeke W
Igjen Anisa, tusen takk!
Jeg skal svare deg mer utførlig senere.
Akkurat nå vil jeg bare svare deg med at sushie høres fortreffelig ut. Her i familien har vi i grunnen lav stressfaktor i julen, og med en mann som står for matlaging er det jeg som pynter. Ikke mye reising og farting, vi blir hjemme og slapper av bortsett fra en middag hos svigermor som pleier å være hyggelig.
Ønsker deg og alle andre noen fredelige dager
Det viktigste for meg i jula er ikke å ha et skinnende rent hjem eller å ha bakt masse kaker jeg likevel ikke kan spise og som ingen andre liker. Det er den ene gangen i året vi alle samles, mine tre barn, mann og jeg. Det er ingen "voksne" her med sine forventninger om hvordan ting "bør" være. Her gjør vi det vi ønsker og føler for. Gjerne gå i pysj hele dagen, gjerne se på filmer på tv hele dagen. Men har lært fra tidligere år å gi beskjed til de store barna at de må være delaktig i å rydde opp etter maten. Så de ikke tror de kommer hjem til hotell.
Vi har en veldig hyggelig tradisjon, og det er å spille brettspill i jula. I år har jeg lyst til å finne fram et av de gamle spillene, Ringenes Herre.
Ønsker dere alle alt godt
Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker