Jeg synes du skal følge magefølelsen din!

Ta ikke imot et sånt råd fra en lege som ikke selv har stoffskiftesykdom!
Vit at leger lærer at "stoffskiftesykdom, og spesielt lavt stoffskifte er lett å behandle. Dette er et kjennetegn på de legene som behandler blodverdier og ikke symptomer/pasienten... Spør så pasientene til disse legene om de er symtomfri...

Jeg kjenner ikke til høyt stoffskifte, men jeg vet at mange (de fleste) blir lave etter en radiojodbehandling. Det er det samme som å "amputere" kjertelen. Jeg unner ingen andre enn legene nevnt over å få "lavt stoffskifte" og kjenne det på kroppen. Om du er symptomfri nå så gå med hjertet ditt. Vanskeligere for legen, bedre for den vordende moren - det er jeg sikker på...

Du har en fantastisk soneterapeut som antakelig har hjulpet deg mye. Bruk heller vedkommende videre sammen med gynekologen som også virker å ha hodet plassert på rett sted.

Sorry at jeg er så direkte, men dette forslaget endoen din har er for meg like vettugt som å amputere hodet fordi man av og til får migrene eller en finger fordi den av og til dovner bort... En protese er en like god erstatning for en lem, som behandling er for lavt stoffskifte!

Phuh!... Det var godt å få det ut....