Hei

Mitt prøvesvar 31.12.2012 sa at jeg hadde Histamin i fullblod 31 ng/ml (40-70) Så det var redusert altså overmetylert. Så hadde jeg forhøyet kobber av en eller annen grunn. Jeg bruker enda zink for å få kobber normalisert.

Dette fikk jeg for overmetylering:
B12 spøyter 2 ampuller ukentlig i to uker og så gikk jeg videre ned. Nå tar jeg en dobbel sprøyte hver 3 mnd. Hadde ikke lavt B12 i utgangspunktet.
Så folat to tab pr dag. Niacin 500 x 3 pr dag. Tilslutt måtte jeg gi opp niacn med fluch og har kjøpt uten. Pluss en B-total pr dag. DMAE 351 har også hvert god for å huske bedre. Alt dette fikk jeg til bruk for min overmetylering.

Har brukt dette et år prøvde en periode med Lithrium men det ble feil. Så jeg har brukt et år på å få adrenalin til et mer normalt nivå. Bruker enda alt og vil fortsette da jeg tror jeg har mer å hente. Nu sist da flyet var forsinket så hadde jeg en annen ro og tiden gikk fort. Det hadde jeg ikke for et halvt år siden. Føler at mitt stress er redusert. Det var ikke i tanken, men i kroppen. Slik har jeg hatt stresset.
Nu når jeg merker bedring er det fordi jeg kan sammeligne med hvordan jeg reagerte før. Spesielle situasjoner. Så dette adrenalinet som tikker og går uten at jeg merker det det har jeg nok enda noe av.
Jeg bruker for øvrig D og C vitaminer og en lang rekke andre. Trenger du gratis Lithrium fra iherb kan jeg sende to bokser(uåpnet).
Husk det vi bruker kan ikke sammenliges med det du leser for det er fra iherb og naturlig. Dvs jeg får folat og D vitamin på resept.
Lykke til