Hei
Lenge siden jeg har skrevet i dagboken. Alt i alt går alt veldig bra, men jeg var hos legen i dag for å ta nye stoffskifteprøver. Det er andre gang jeg har vært hos han etter at jeg skiftet lege, og jeg er veldig fornøyd. Jeg ba han kjenne på kjertelen, for jeg synes å merke at den vokser igjen, og han sendte meg nå til ultralyd for å sjekke. Det har jo ikke vært gjort før, så det er bra. Skal tilbake om to uker for kontroll. Han syntes også den kjentes forstørret ut, og jeg kjenner det presser på pusterøret også har jeg denne klumpen i halsen som ikke går vekk, så jeg hakker og kremter. Bedre å være føre var.
Ellers kjenner jeg ikke til noen plager av høyt stoffskifte, men legen sjekket tilbake i journalen, og fant ut at mitt Ft4 var forhøyet allerede i 2006. Det visste jeg ikke!

Jeg har forøvrig utviklet et voldsomt utslett i ansiktet denne høsten, og legen antok at det var en allergireaksjon på et eller annet, utløst av stress. Jeg har vært i en lengre stressperiode, som forhåpentligvis snart er avsluttet. Holder på å avslutte en doktorgrad og er snart ferdig med å skrive den. Er ferdig med å skrive innen jul, så følger korrektur og rettelser. Men snart er jeg ferdig! Tenk det, hadde ikke trodd jeg skulle bli frisk nok til å klare det etter forrige runde. Men det er beintøft, og jeg er glad jeg aldri skal tilbringe lang tid under lignende stress igjen. Jeg tenker hele tiden at jeg klarer dette, ikke på grunn av, men på tross av.

Ellers må jeg bare si at all kunnskapen jeg har fått gjennom å være medlem her inne, er utrolig nyttig. Man møter jo så mange med symptomer på lavt stoffskifte, så jeg har faktisk hjulpet ganske mange med å informere om forskjellige ting jeg har lest her inne. Så selv om jeg ikke kan gi tilbake til så mange her inne, så gir jeg tilbake IRL.
Ha en flott dag til dere alle