Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
19-06-07, 08:25 #11
Takk for tilbakemeldinger.
Cat: bytte av lege er ikke et alternativt ennå ,har nettopp byttet lege siden min forrige flyttet til utlandet. Den nye legen er ok og lytter , men kan så lite om dette feltet -pluss at den nye legen kommer rett fra legestudie.Tenker at jeg får gi den nye legen en sjanse til å spille på lag med meg og se hvor vi ender .
Anne Ma: jeg har ikke tid til å vente i 2 år for å se om jeg blir bedre,orker ikke å gå sykemeldt eller være hjemme i 2 år til -da går jeg på veggene
Du snakker om Liothyronin hva er det,vet jeg har lest om det her en plass , men husker ikke
Og hva er forskjell på liothyronin og Armour?
Finn: Ja, argumentasjonen må bli at jeg ikke blir bedre på Levaxin og derfor bør annet bli prøvd ut. Kan det hende at jeg ikke blir bedre hvis jeg sliter med binyrer? Har ikke fått noe svar ennå på om mine binyrer er med i helseprobelmatikken min ennå-den informasjonen sitter endoen på.
Et siste spørsmål : fikk spørsmål om jeg hadde brune flekker på kroppen og det har jeg og flere er det blitt- og selvfølgelig sjekket ikke legen flekkene , men bare noterte dette. Jeg vet spørsmålet om disse brune flekkene kom i henhold til spørsmål om binyrer. Er det noen som vet hva jeg skal se etter? mine er kaffi brune og den største jeg har er på størrelse med et eple-hvilken sammenligning
Flekkene er ikke veldig brune ,men sees godt og de ligger godt fordelt på venstre side av rygg/mage,er det ikke der binyrene ligger?
Ha en solrik dag
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått konstantert latent lavt stoffskifte
Av Grace i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 05-08-10, 20:36 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48

Svar med sitat

Bokmerker