Viser søkeresultater 1 til 10 av 117
Threaded View
-
18-06-07, 20:56 #11
Det er jo naturlig å prøve noe annet når en synes det en bruker ikke virker godt nok.
Bare så synd at vår behandling ikke har det mangfold botemidler som er en naturlig del i alle andre sykdomsgrupper.
Men jeg vil gripe fatt i noe du sier i din argumentasjon for å bytte til Armour.
"Opplever at når jeg doserer dosen opp blir jeg bedre i noen dager, kanskje en liten uke for så å rase ned igjen med masse symptomer".
Det kommer du nok til å oppleve også på Armour - og når du gjør det er tiden inne til å øke dosen. Så vil det gå en tid før det samme gjentar seg - helt til du når idealdosen.
Og slik er det vel for Levaxin også ?
Men grunnen til at jeg ikke kunne bruke Levaxin var at jeg ikke ble bedre når jeg økte - og tilslutt var dosen så høy at hjertet løp løpsk (300µg).
Jeg mener det er slik at hjertet må tilpasse seg hver gang du øker dosen. Det tar noe tid, men det går en grense der også. Jeg fikk en fT4 på over 30 og enda gikk jeg opp i vekt.
Da virker den bare ikke.
Jeg tror at det at behandlingen du mottar ikke virker, er et kraftig insitament for legen når han skal vurdere å gi deg en annen behandling.
Særlig nå den eneste aktuelle behandling til de grader er mistenkeliggjort av hans eget legeforbund.
Du må sansynliggjøre dette og argumetere overbevisende, så ta med noe print om Armour.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått konstantert latent lavt stoffskifte
Av Grace i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 17Siste melding: 05-08-10, 20:36 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48

Svar med sitat

Bokmerker