Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Ny med graves sykdom
Threaded View
-
18-11-13, 08:39 #16
Sv: Ny med graves sykdom
Hei igjen
Veldig interessant lesning angående Natural Killer celler. Men veeeldig tungt stoff. Dette her med stoffskifte problematikk er i hvert fall omfattende. Det har jeg i hvert fall funnet ut
Jeg må lese litt mer om dette ser jeg
Hvordan mannen min tar det? Min mann er en evig optimist og tror dette ordner seg. Han sier vi har verdens beste datter, og at vi har alt vi ønsker oss, flere barn er bare en bonus. Noe jeg er enig i, men har så veldig lyst på den bonusen 
Vet noen hvor lang tid det går førT4 og T3 verdiene skal gå ned etter man har begynt på tablett (Neo-M.)
Jeg begynte på tabletter den 24.okt, 2 uker senere ringer legen meg og sier at jeg må stoppe på tablettene fordi di ikke finner noen antistoffer hos meg. TRAS verdiene er fine.
For å ta dette fra begynnelsen..
Siden jeg fant ut at jeg hadde stoffskifteproblemer (1 måned siden) har jeg gått til en fotsoneterapeut. Jeg gikk til han når jeg skulle bli gravid med min datter. Etter lang tid med prøving, var jeg hos han 5 ganger, og der satt spiren. Siden jeg har hatt så god erfaring med han, tok jeg en telefon til han straks jeg fant ut at jeg var "syk". Jeg har vært hos han 3 ganger. Går en gang i uken. Han mener at skjoldbruskkjertelen min ikke får nok blod, at det ligger hindringer i halsen som han jobber med, sinnsykt vondt er det.
Jeg fikk brev i posten med blodverdiene mine fra legen.
T4 har gått fra 30 ned til 21 (skal være mellom 9-19)
T3 har gått fra 9,5 til 6,2 (skal være mellom 2.6 og 5.7)
TSH er fortsatt <0,01
Legen min sa at dette kom til å ta laaaang tid. Men fra 21 oktober til 11 november har verdiene gått veldig mye ned. Tror du at det skyldes 2 uker med tabletter? Eller kan vi si at soneterapiene min hjelper meg igjen?
Jeg har ikke fortalt legen min at jeg går til fotsoneterapeuten, da jeg vet hva di fleste leger mener om alternativ medisin. Min tanke gang er at kroppen henger i sammen.
Jeg har blitt litt positiv nå, føler at det skjer fremgang her.
Jeg skal tilbake til legen min 28 august for å ta nye blodprøver, hvis t4 og t3 fortsatt synker må det vel være sonemannen siden jeg sluttet på tablettene 7 november.
Hva tenker dere om dette?
Rema
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Graves sykdom og glutenfri mat.
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 4Siste melding: 24-09-12, 08:48 -
Påvist Graves sykdom.
Av Anja i forumet Høyt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 24-03-12, 22:10 -
Tilskudd av jod ved hyperthyreose og Graves sykdom
Av Mod i forumet Graves sykdomSvar: 0Siste melding: 26-01-12, 07:17 -
Graves sykdom - overmedisinert???
Av Lenas i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 31-10-11, 15:11 -
Helt ny med Graves sykdom
Av Guri i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 02:06