Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
14-11-13, 21:54 #3
Sv: Høyt stoffskifte, men ingen antistoffer. Forvirret!
Hei.
Tusen takk for svar. Jeg vet egentlig ikke hva de forskjellige termene står for, men i brevet jeg fikk fra endokrinologi legen står det: diagnose E05.0 Tyreotoksikose med diffust struma. Måles TSH supprimert og kontrollblodprøver viser FT4 22, TSH supprimert og TRAS >1.
vurdering: basert på røntgenundersøkelse har pasient Graves sykdom, men TRAS er negativ.
Må innrømme at jeg ikke skjønner så mye.. Må også nevne at jeg har høy puls. Hvilepuls ligger rundt 98slag i minuttet. Svetter mye! Og skjelver i hender og også resten av kroppen om jeg er sliten. Får Pranolol (betablokkere) for å dempe disse plagene.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Lavt stoffskifte (med antistoffer)
Av puselus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 09-11-10, 12:37 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat

Bokmerker