Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
03-11-13, 11:30 #12
Sv: Hodepine, kvalme og blødningsforstyrrelser
Hei Mumimamma

Du har litt av hvert å slite med for tiden
Dette med hormoner er ikke lett. Og det er dessverre ikke mye hjelp å hente hos leger heller. Jeg skal ikke komme med en bastant påstand her, bare en påminnelse: Selv om man går til DS på Heggeli tror jeg man selv må kontrollere at de hormonene som blir gitt ut er bio-identiske.
Den hodepinen du gav er ikke pga. lavt aldosteron da? Jeg hadde ikke målbar aldosteron i urin, og en ufyselig hodepine. I Stop The Thyroid Madness kalte de denne hodepinen for «bakgrunnshodepine». Det var det som gjorde at jeg kjente den igjen da jeg fikk den selv. Det er ikke det samme som at den er mindre plagsom, tvert imot. Har du prøvd å legge deg på ryggen når du får hodepinen? Prøv det og se om det hjelper. Jeg klarte ikke å sitte når jeg fikk den. Det som hjalp meg å bli kvitt den var å spise mye salt.
Du har ikke bare hypokalemi, men også hypokalsemi. Har du hatt det før da? Er du operert i halsen?
Og - det er jo typisk at legen vil du skal ta p-piller for å skjule et symptom. Det er helt i tråd med deres virke
Lykke til videre, Mumimamma
Lignende tråder
-
Kvalme
Av Beate i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-07, 12:52 -
Jern...., kvalme?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 6Siste melding: 19-09-07, 20:39 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42 -
Umedisinert i 2-3 uker. Kvalme
Av mona? i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 25-07-05, 12:56 -
kvalme og hukommelsessvikt
Av Alba i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 24-06-05, 17:51

Svar med sitat
Bokmerker