Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
29-10-13, 13:41 #6
Sv: Hodepine, kvalme og blødningsforstyrrelser
Hei

Ja vi har så mye å hensynta når det gjelder å finne balansen. Jeg har hatt høyt blotrykk selv om aldosteron var lav og nu er bedre (høyere). Jeg har hatt lav kalium og blotrykket var høyt. Nu er kalium ok og fortsatt er blodtrykket høyt. Natrium har vært ok på prøvene. Det er nok mer behovet som jeg kjente på. Dvs jeg ble dårlig/elendig form og tok salt, ble merkbart bedre form.
Så jeg har tatt en runde med blodtrykksmåler hos fastlegen, 24 t måling. Og i neste uke skal jeg høre om det er mulig å få utredet mer. Finner man årsaken kan en kanskje gjøre noe med den. Pulsen er forøvrig ikke så gal. Min fastlege mente jeg var overdosert på Erfa, nu har jeg sendt henne de siste prøvesvarene, så da ser hun at det ikke er tilfelle.
Jeg skal begynne å ta blodtrykket på alvor. Det har jo vært en lang vei å blir så optimal på det meste som jeg er idag. Jeg er i bedre form, men har mye mer å hente på formen.
Den kulden du snakker om kunne jeg oppleve på levaxin og uten cortef. Nu med Erfa og cortef så er jeg nesten for varm. Jeg har tatt for lite østrogen og fikk hetebølger av det som om jeg var i overgangalderen. Så jeg måtte øke dette. Nu er jeg 61 år så det sier også noe om mine hormon behov.
Ikke noen tips akkurat, bare en fakta beskrivelse av mine opplevelser. Noen ganger kan vi hjelpe hverandre med bare å dele slikt
Hashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Lignende tråder
-
Kvalme
Av Beate i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-07, 12:52 -
Jern...., kvalme?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 6Siste melding: 19-09-07, 20:39 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42 -
Umedisinert i 2-3 uker. Kvalme
Av mona? i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 25-07-05, 12:56 -
kvalme og hukommelsessvikt
Av Alba i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 24-06-05, 17:51

Svar med sitat
Bokmerker