Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
26-10-13, 09:51 #1
Sv: Knust til pulver bedre end hele tabletter
Anisa, tak

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive det - så det bliver lige fra hjertet.... og det er ikke om knust til pulver....
Da jeg for 1½ år siden ledte som en gal efter information om det, der gjorde vildt mærkelige og underlige ting i min krop, var Thyreoidea foreningens hjemmeside et af de steder, jeg søgte. Jeg må indrømme, at jeg nåede ikke særligt langt. Med et opslag på beskrivelse af Hashimotos kunne jeg læse om, hvad det vil sige at have for lavt stofskifte.... ikke en sk.. om, hvad det vil sige at have Hashimotos. Jeg oplevede lidt af de to af de nævnte symptomer og så en masse andet underligt. Der står ikke noget som helst om symptomerne af antistoffer i kroppen, bare for at tage et håndgribeligt eksempel. Selvom jeg på daværende tidspunkt ikke vidste ret meget, forekom det mig så forkert.
Jeg klikkede lidt videre på foreningens hjemmeside, og så blev den droppet. Jeg kunne heller aldrig finde på at melde mig ind i den.
Der er så heldigvis en masse andre sider på internettet, hvor man kan hente helhedsorienteret information om hele kroppen og virkningen af medicin og mad og livsstil og......
Det kunne være dejligt med dialog og samarbejde. Tak fordi du tager kampen
Lignende tråder
-
Seljer eller bytter Hydrocortisone 130 tabletter,10 mg.
Av Hassan i forumet HydrocortisonSvar: 2Siste melding: 27-08-10, 18:59 -
Sarotex tabletter
Av nuttisen i forumet DepresjonSvar: 31Siste melding: 28-11-07, 09:04 -
Er det noen tabletter som hjelper mot smertene?
Av gutt_81 i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 37Siste melding: 20-10-07, 09:09 -
Hvordan dele tabletter ?
Av FemIce i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 10-08-07, 07:48 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14

Svar med sitat

Bokmerker