Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
25-10-13, 23:46 #32
Sv: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation"
Oi, dette er veldig interessant! Har vært hos endokrinolog pga PCO hvor målet var å få balanse i østrogen/progesteron/testosteron (+LH/FSH) ved hjelp av metformin, men det ga aldri noe resultat. I tillegg har jeg hatt ubalanse i serotonin/dopamin/melatonin siden jeg var veldig liten (adhd, ocd), og nå de senere årene høy TSH. Det kan jo virke som at ting kan henge litt sammen. Jeg skal absolutt sjekke opp dette med disse testene... For det vil jo være lite gunstog å starte opp på Levaxin hvis kroppen regulerer stoffskiftet ned for å kompensere med høygiret CNS.
Er det en av de to legene du nevnte på Heggeli du anbefaler?
Eller de på funksjonellmedisin.no ?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Forelesning om binyrene (Youtube)
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-02-11, 18:44 -
Julestresset og binyrene
Av Rufus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-12-10, 17:07 -
Wilsons kostsirkel (binyrene)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 03-01-10, 12:15 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13

Svar med sitat

Bokmerker