Sitat Opprinnelig skrevet av kjellulf Vis post
Heisann Forum.

Jeg fikk svarene mine idag.

TSH 7,5 0,35 - 4,9
T4 16.1 9 - 19
T3 4,8

Sist gang jeg målte de andre THyroidea verdiene ( anti etc så var det ingenting å påpeke.
Litt lavt på dhea sulfat den gang. 3,7 Så tar kosttilskudd ( Barbasco ) for at Binyrene skal henge med.

Forstår ikke disse prøvene helt. Jeg gikk på 100 ug Levaxin og 10 ug Liothyronin i vår sommer og følte meg bedre men ikke bra. TSH på under 1. Men Så ble det for lav dose og jeg fikk disse svarene etter sommeren.

TSH 11
T4 13,4
T3 4,5

Jeg føler meg som ett krasj mellom høyt og lavt. Skal ha konsultasjon med lege 28.okt men måtte nå inn her for å lufte hodet litt.

Kommentarer?

Jeg kan også si at jeg er operert, uten kjertel, vært syk siden jeg var 8 år og har hatt TSH 500+ uten å gå i koma for 3 år siden. Har prøvd overgang til biologiske hormoner men tåler de ikke i det hele tatt, så jeg er dømt til syntestiske hormoner ut livet ser det ut som. Fikk Liothyronin for ett år siden.
Hei!

Slik jeg ser det sladrer TSH om for lite Levaksin. Greia er å titre opp sakte til du føler deg ok. Muligens bør du opp i en liten overdosering for å føle på det.Ta bittesmå step opp på 10 micro/måned og blodprøver hver 3-4 uke. Få tak i 25 micro levaksin og en deler.Husk at det kan ta lang tid(men det er du jo vant med!) og at du tar blodprøver på pillefastende og samme tidspunkt vær gang..

Og det faktum at det du føler ikke er i samsvar med blodprøve verdier der og da. Så gi det litt tid! Lykke til