Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Dårlig søvnrytme
Threaded View
-
03-10-13, 11:56 #2
Sv: Dårlig søvnrytme
Hej

Jeg har ikke læst alt, hvad du har skrevet her på forummet men sådan lidt rundt omkring. Jeg tænker på, om du ikke har fået /får for lidt medicin OG at du har det dårligt - selv efter øgning af dose - fordi du i så lang tid har kørt på fælgen og er blevet alt, alt for slidt. Det er vanvittigt hårdt for kroppen at være undermedicineret. Jeg forestiller mig, du kan have stor gavn af råd mod binyretræthed https://www.stofskifteforum.dk/tags....binyretretthet
og sikkert også ren thyroid fremfor kombinationen af den og syntetisk. Jeg kan sige dig, at kombinationen af de to i hvert fald absolut ikke fører noget godt med sig for mit vedkommende!!
Endelig kan det være, du danner revers t3 ? Altså, at en eller anden andel af din t3 "vender forkert" og derfor giver hypo-symptomer. Desværre kan man ikke skelne t3 og revers t3 fra hinanden i en almindeig blodprøve, men man kan faktisk godt måle revers t3, hvis man vil ... Her hvor jeg bor, vil man ikke
Men Balder eller nogen ... Heggeli måske ... burde kunne klare det for dig. En masse om revers t3 og gode råd her https://www.stofskifteforum.dk/tags....nine+%28rT3%29
Nielsigne
Ps. Jeg har læst, at for lidt t3 (og derfor også revers t3) kan give dårlig søvn ... men jeg husker ikke, hvor jeg læste det. Nogen som ved, hvor man kan læse om det? Eller som har erfaringer med det?Sist endret av Nielsigne; 03-10-13 kl 12:25 Begrunnelse: Ps. /spørgsmål
Lignende tråder
-
Dårlig helse på rim!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 28-10-08, 00:07 -
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
dårlig periode
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-04-07, 20:30 -
så dårlig i magen...
Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 9Siste melding: 27-02-07, 10:38 -
Dårlig immunforsvar
Av marge i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 22-02-07, 14:21

Svar med sitat
Bokmerker