Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
-
30-09-13, 19:47 #11
Sv: Spørreundersøkelse Norsk thyreoideaforbund
Done. Med samme vurdering som dere andre. Oppfordret også til å se på pasienten ikke på prøvesvaret.
-
30-09-13, 21:02 #12
-
02-10-13, 17:15 #13
Jeg går jo aldri inn på NTF sin hjemmeside;
så det var jammen bra du startet denne tråden Karatekid
Jo flere som gir svar på tiltale/undersøkelse - dess bedre;
jeg syns det bare er disgusting at en pasientorganisasjon bukker og skraper for legemiddelindustrien og deres løpe-gutter og -jenter
Og bildet blir jo ikke akkurat vakrere av at de helst unngår og snakke om thyroid -
og når de gjør det så klarer de alltid (av det jeg har sett, iallefall) og blande inn feilinformasjon
Ja - med slike venner; så trenger man ikke fiender! Gi dem inn (min personlige mening dette, da).Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25
Svar med sitat

Bokmerker