Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Aspartam igjen
Threaded View
-
23-09-13, 21:53 #2
Sv: Aspartam igjen
Det gjør inntrykk å lese denne historien, men jeg må innrømme at jeg er veldig forvirret i denne Aspartamsaken. Det sies jo at det er forsket opp og ned i mente på om det er skadelig, og at det er overveldende mange studier som viser at det ikke er skadelig. Samtidig har du alle disse historiene man kan lese om med jevne mellomrom.
Det jeg blir forvirret over, hvorfor er det så utrolig mange studier som viser at det ikke er skadelig?
Menneskene som forteller disse sterke historiene, hvordan vet man med sikkerhet at det er aspartam som har skadet dem? I de historiene jeg har leste er det spesielt Pepsi Max eller annen coladrikk som er hovedingrediensen. Ikke annen lett-brus eller drikke søtet med aspartam. Kan det være noe annet som er tilsatt i disse drikking som kan føre til skadene?
Det er noe alvorlig som skurrer her. Hvis det er aspartam som forårsaker dette her, er det en massiv forfalskning som pågår i forskningen. Virkelig massiv. Hvordan får man det til? Er alt her i verden bygget opp rundt løgn og bedrageri? Hvorfor igangsetter man ikke en større forskning på hvorfor disse menneskene ble syke, og hvorfor de ble friske?
For å være på den sikre siden så drikker vi ikke aspartam her hjemme, bare en veldig sjelden gang. Men det er bare en liten del av saken for min del, den andre er nettopp at et sted finner vi en løgn eller en feilinformasjon. Enten at det er de store multinasjonale selskapene som driver med storstilt løgn, eller så antar man at folk blir syke av aspartam, men så er det noe annet. Ille er det uansett.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Aspartam
Av Aud Jorun i forumet MeningsmålingerSvar: 6Siste melding: 18-01-11, 19:00 -
hei da va d på 'an igjen...
Av Christine84 i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 14-11-07, 22:54 -
Aspartam og andre farlige stoffer
Av Stina i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 17-04-07, 10:52 -
ME...igjen!
Av Maia i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 2Siste melding: 23-01-07, 17:20

Svar med sitat
Bokmerker