Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2013
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    54
    Meldinger
    6

Standard Sv: Jeg ønsker utredning!!

Takk for hyggelig tilbakemelding:-)
    Før jeg startet med Armour brukte jeg Levaxin 150 pr.dag.
    Nå bruker jeg Levaxin 50 pr dag + Armour 30 mg morgen og 15 mg e.m.
    Jeg er faktisk usikkert på om jeg bruker begge nå i en overgang, eller om jeg skal kun over på armour etterhvert. Det får jeg vel klarhet i neste uke:-)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Jeg ønsker utredning!!

Sitat Opprinnelig skrevet av enitsirk Vis post
    Har nok følt meg noe bedre i forbindelse med dette og vekten er redusert med snart 10 kg. Det er nok noe av grunnen til at jeg fortsatt holder ut!

Jeg føler jeg har fått god oppfølging og forståelse fra Balderklinikken. Gode råd og oppskrifter fra ernæringsterapaut. Og god oppfølging fra lege. MEN jeg venter stadig på at formen skal bli mye bedre!!!

Dette koster flesk, men er er likevel verdt pengene for min del. Jeg har ikke fått denne hjelpen hos fastlegen!
    Hei enitsirk

Flott at du føler du får noe igjen for pengene du bruker på privat lege. Jeg er enig med deg i at man ikke får denne hjelpen hos fastlegen. Jeg fikk også forståelse hos Balderklinikken. Men etter de innledende prøvene følte jeg at det ikke skjedde så mye mer. Dårlige binyreprøver ble bare kikket på og lagt bort. Når det er sagt hadde/har jeg en kjempehyggelig lege der.

Kjempefint at forandringene du har gjort har hjulpet deg til å miste 10 kg. Etter å ha fått lavt stoffskifte i 2004 begynner jeg å få erfaring i å ha for mange kilo på kroppen. Så da vil jeg gjerne gi deg et godt råd så du (kanskje) slipper å legge de på deg igjen. Hvis du forandrer spisevanene dine og går tilbake til vanlig kosthold er det altfor fort gjort å legge 10 kg på igjen. For å unngå at de sniker seg på må du alltid ha hva du putter i munnen i bakhodet! Sånn er det bare!

Sitat Opprinnelig skrevet av enitsirk Vis post
    Takk for hyggelig tilbakemelding:-)
    Før jeg startet med Armour brukte jeg Levaxin 150 pr.dag.
    Nå bruker jeg Levaxin 50 pr dag + Armour 30 mg morgen og 15 mg e.m.
    Jeg er faktisk usikkert på om jeg bruker begge nå i en overgang, eller om jeg skal kun over på armour etterhvert. Det får jeg vel klarhet i neste uke:-)
    Jeg tror jeg skal tørre å vedde på at de mener du skal fortsette på kombi. Alt annet er positiv overraskelse. Det er mye positivt med Balder, men dette er de negative tingene:
    De sverger til kombibehandling.
    Fine blodprøver er viktig for dem.
    Derfor blir man mest sannsynlig underdosert hvis man retter seg etter deres anbefaling.

Gjør deg opp en egen mening om hva som er best for deg og argumenter for det. Det viktigste er å være lojal mot seg selv. Det kan nok være litt vanskelig når man endelig får den forståelsen man har savnet hos fastlegen. Da føler man kanskje at man skylder dem noe = være lojal til det de pålegger deg.

Lykke til videre, enitsirk

Lignende tråder

1. Utredning for fibromyalgi
    Av Ubeleilig i forumet Fibromyalgi og CFS
    Svar: 4
    Siste melding: 10-03-13, 06:55
  2. Pas på hvad du ønsker dig:-)
    Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 0
    Siste melding: 21-01-10, 22:58
  3. Ny utredning
    Av Tynn Tråd i forumet Hos legen