Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Subklinisk hypertyreose
Threaded View
-
21-09-13, 07:46 #5
Sv: Subklinisk hypertyreose
Slik jeg har det er det forstadiet til eller bare midlertidig. Dvs. Skjoldbrukskjertelen fungerer men er ustabil av ulike årsaker. Dvs at nivåene av fritt thyroxin er normale. Men tsh feks ikke er normal. Tsh styrer mengde thyroxin som blir produsert har jeg forstått?
Det er ikke ønskelig å medisinere, gjøre noe fordi behandling av høyt stoffskifte kan forårsake lavt stoffskifte. Siden jeg er i grenseland er det mulig det går tilbake til normalt. Er visst vanlig med kluss i stoffskifte etter fødsel og andre ulike store påkjenninger? (Sa legen til meg hvertfall)
Var nylig hos optiker og har fått noe dårligere syn. Det er visst også vanlig å få etter svangerskap og amming.. Håper bare ikke det blir noe dårligere..
Synes det er vanskelig, finner svært lite informasjon om subklinisk hypertyreose.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Symptomer Hypertyreose
Av Vigdis i forumet Høyt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-12-11, 22:23 -
Hypertyreose i grenseland?
Av Vivian i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 10-10-10, 20:31 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
Sjukvårdsrådgivningen - Hypertyreose
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 02-03-07, 21:02 -
Hypertyreose e.l. og tanker
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 20-01-07, 08:53

Svar med sitat
Bokmerker