Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
14-09-13, 22:56 #5
Sv: 100 mennesker kunne afskaffe hele verdens fattigdom
Nearly 200.000 farmers have committed suicide in India over the last 10 years. But the mainstream
media hardly reflects this. Nero's Guests is a story about India’s agrarian crisis and the growing
inequality seen through the work of the Rural Affairs Editor of Hindu newspaper, P Sainath.
Through sustained coverage of the farm crisis, Sainath and his colleagues created the national
agenda, compelling a government in denial to take notice and act. Through his writings and lectures,
Sainath makes us confront the India we don’t want to see, and provokes us to think about who
‘Nero’s Guests’ are in today’s world.
Relatert:
Seminar Nero’s Guests
Nerosguests.com
"Inequality: The Global Economy and Local Realities"Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
hva jeg kunne tenk meg å gjøre med
Av may g i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 23-10-10, 03:22 -
JOURNEY! Et av verdens største band spiller på Sentrum Scene i kveld!
Av Thomas W H i forumet Forum: Litt musikkSvar: 2Siste melding: 11-06-09, 14:42 -
Verdens bedste land
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 12Siste melding: 10-06-09, 01:11 -
Jeg kunne tenke meg å… gå… i hi
Av cathrin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 20-12-06, 20:04

Svar med sitat

Bokmerker