Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
13-09-13, 23:01 #9
Sv: Hashimoto's Thyroiditis: Lifestyle Interventions for Finding and Treating the Roo
Nielsigne.
Faktisk betyder at hvis der blev udvundet olie af ikke-GMO raps - ville den være for giftig til menneskeføde. Det er årsagen til at før i tiden (før Anden Verdenskrig?) blev rapsolie kun anvendt til non-food industrielle formål, som fremstilling af oliemaling, smørreolier osv.
Da man begyndte eksperimentere med at bruge rapsolien til dyrefoder, opdagede man at dyr døde af den, og så begyndte "forskningen" i at få raps gjort "spiselig" ved GMO. Når først dyr kunne spise den, hvorfor så ikke også begynde promovere den til menneskeføde? Man har bare belejligt "glemt" at dyr når ikke at udvikle helseproblemer af denne olie, mens mennesker lever længe nok til, stille og roligt nå at blive syge af den.
For at olien kan være egnet til menneskeføde, dvs. under "grænseværdier" for "acceptabelt" indhold af disse giftstoffer - er både den konventionelle og den økologiske raps nødt til at være GMO.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Viktig! Oppstart LDN ved Hashimoto’s thyroiditis
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 5Siste melding: 08-06-13, 11:32 -
5 Myths About Hashimoto's Thyroiditis
Av Mod i forumet Natural Thyroid SolutionsSvar: 0Siste melding: 25-04-13, 21:00 -
Jod og Hashimoto’s Thyroiditis
Av Admin i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 2Siste melding: 09-04-12, 00:20 -
Kjente og mulige årsaker til Hashimoto's thyroiditis
Av Mod i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 08-12-11, 09:14 -
Psykiatriske manifestationer af Hashimoto`s thyroiditis
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 16-01-10, 22:38

Svar med sitat

Bokmerker