Viser søkeresultater 1 til 10 av 80

Hybrid View

Hildegås sin avatar
    Hildegås er offline Kjærlighet og respekt til Hildegås fra forumet
    Medlem siden
    Feb 2011
    Sted
    Buskerud
    Alder
    72
    Meldinger
    103

Standard Sv: Oppstart med cortef.

Takk for svar Fruemå.
    Kanskje må jeg øke dosen på HC, får først høre hva DS sier på mandag. Jeg har tørstet mye men det ble bedre etterat jeg fikk ned blodsukkeret. Har mye uro i kroppen, ikke psykisk men indre skjelvinger, strever også med unormal varmefølelse og svetting. Det med å ta hele Erfa dosen før leggetid har jeg prøvd men da ble det ekstremt dårlig med søvn, får kanskje prøve igjen. Har du blitt bedre etter at du startet med å ta Erfa på kvelden? Godt å høre fra andre hvordan ting fungerer, blir veldig alene med denne problematikken. Takk kjære du

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Post Re: Oppstart med cortef.

Hei

Jeg har øket langsom til 30 mg cortef. Jeg er en "stor" kvinne. Kjenner dette med vame etter at jeg fikk både cortef og erfa. Det har blitt bedre etter som jeg regulere og regulere. Nu har jeg brukt 5 G thyroid om dagen. Når jeg nå bruker kveldsmedisnin (startet 7.jan i år) trenger jeg bare 4 G og ikke noe på dagen. Må kanskje ned mer. Så det er å regulere opp og ned.

Jeg har en plagsom tilbakevendende hals vondt. Som oftes virus noen ganger baktriell. Så derfor økte jeg dosen for å ta knekken på den og se når kroppen begynte å si i fra om overdosering. Hos meg merkes for lite og for mye bare med å bli varm. Når jeg mangler medisin så er jeg litt elendig i tilegg. Så det er forskjellen.

Det tar tid og jeg begynner å få troen på at dette går veien, så jeg håper du får masse innspill fra DS og her inne. Du finner din vei helt sikkert hold ut.

Lignende tråder

1. Svar: 6
    Siste melding: 28-03-12, 09:48
  2. Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 414
    Siste melding: 04-07-11, 11:59
  3. 2007 TSH 10 og antistoffer
    Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 11-02-11, 16:32
  4. Svar: 44
    Siste melding: 07-02-07, 19:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •