Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
Hybrid View
-
13-11-11, 22:42 #1
Sv: Søvnproblemet
Hei.
Jeg har lest og notert, mye her jeg skal ta med til Oslo på onsdag. Spennende å se om noen av blodprøvesvarene har forbedret seg.
Tusen takk for svar alle sammen, det varmer så godt rundt hjertet.
Hildegås.
-
13-11-11, 23:24 #2
Ja, spændende med blodprøverne, men endnu mere spændende, hvordan du føler dig
Men i hvert fald skulle du være i gode hænder på DS. Jeg har læst meget godt om ham
Erfa og anden thyroid skulle brænde sukker af på en anden måde og derfor være en fordel - også - ved diabetes.
Varme, ja, det er en af de gode ting ved forummet, at man kan varme hinanden
Det er godt nok en barsk historie, du har, som også Luuna skrev til dig. Svær at kommentere. Men utroligt, hvad du har holdt til.
Nielsigne
-
15-11-11, 15:43 #3
Godt tip med Ornithin Nielsigne!

Og vigtigt med DGL lakrids. Jeg bruger det selv til at berolige/støtte min maveslimhinde, men jeg har ikke den samme effekt af det til andre ting som ren lakrids. Men det kan andre jo have!
Hildegås din brave kvinde!
Lykke til i morgen!
Godt, du er i gode hænder - tanker til dig
-
15-11-11, 21:53 #4
Hva skal man si til en slik god varm hilsen, kjenner jeg blir helt rørt. Har det dårlig om dagen, søvnen er fortsatt veldig dårlig, sover en time eller to så er det slutt. Imovanen jeg fikk på fredag hjalp kun den første natten. Energinivået er nå helt på bånn, har smerter i hele kroppen og det føles som jeg har sterk influensa. Har mange spørsmål til DS i morgen, håper han kan klare å få meg ut av denne elendigheten.
Takk Luuna , ta godt vare på deg selv.
Hilsen Hildegås.
-
16-11-11, 00:03 #5
Hej igen Hildegås
Det bliver jeg så også rørt af

Det er forfærdeligt, at du har det sådan. Der må være vældig meget uorden i din indre kemi. Jeg håber, at du får god hjælp i morgen, og at du har kræfter til at stå op for dig selv mht. at få hjælp til at sove.
Måske skal du have to forskellige slags medicin i lav dosis samtidig og sammen med nogle af urterne osv., jeg har nævnt herover.
At rotere medicinen kan også være en hjælp, hvis den holder op med at virke. Det håber jeg, din læge vil være med til!!
Hvis du scroller ned til punkt 22, kan du se, hvilke former for medicin den amerikanske Jacob Teitelbaum har i sin behandlingsprotokol:
http://www.endfatigue.com/tools-supp...reatments.html
Supersups har ret hurtig levering. Man skal bare lige bekræfte, at man vil betale fragt på en mail første gang. Der kan du få "Revitalizing Sleep Formula": http://www.supersupps.com/Fatigued_t...sub=0&prod=465
Dem kan du tage op til fire af sammen med medicin.
Jeg bruger også et firma, der hedder "Your Health Basket", pga. deres hurtige levering. De har melatonin, kan jeg se:
http://www.yourhealthbasket.co.uk/in...duct_list&c=47
Skriv gerne en af dagene og fortæl, hvordan det går i morgen, hvis du har kræfter.
til dig!
Lignende tråder
-
Hvorfor får man hypothyreose når man ikke har antistoffer ?
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 28-03-12, 09:48 -
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
2007 TSH 10 og antistoffer
Av Kamelia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 11-02-11, 16:32 -
Fikk konstatert Graves i 2000 etter en lang rekke rare syptomer over et par års tid.
Av MetteS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 44Siste melding: 07-02-07, 19:27

Svar med sitat

Bokmerker