Viser søkeresultater 1 til 10 av 72

Hybrid View

Medlem siden
    Sep 2009
    Meldinger
    229

Standard Sv: Problemerer med å få tak i Erfa.

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Jeg skal strengt begynne å følge rådet med at i det man åpner siste glass så kjøper man et nytt. Problemet er jo at det er dyrt. Men da kjøper man seg litt tid.
    Kjedlig å høre at du har dalende form, Damen. Har du forsøkt å øke dosen med Armour? Kanskje det er bare det som skal til?
    Ja, har prøvd å øke dosen. Skal prøve å øke enda mer, for det tar jo ihvertfall 3 uker får jeg får Erfa igjen (hvis jeg da i hele tatt får det). Har prøvd å tenke ut om det er noe annet som kan ha gjort det, men det eneste som er endret er tyroiden.

Var innom apotek 1 istad, og de skjønte ikke mye. Hadde ingen Erfa å tilby. Men skulle forhøre seg sentralt på mandag, og så ringe meg. Hadde vært interresant å høre om flere har erfaringer iht. å bytte merke på tyroid.
    10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Mon det ville hjælpe, hvis der kom en slags aktion ud af det? Hvis nu for eksempel, I alle sammen ringede til apoteket og gerne et hovedkontor et sted og fortalte dem, at det her faktisk er et problem for jer ...?

Nielsigne

Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Østfold
    Alder
    61
    Meldinger
    17

Jeg kan med glede fortelle at jeg har mottatt ERFA
    Bestilte fra Vitus Apotek og de hadde ikke prblem med å få tak i det

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Oslo
    Alder
    54
    Meldinger
    270

Får ikke tak i nå verken på Boots eller Apotek1. Dvs - Boots får ikke lenger, Apotek1 kan muligens få tak i, men det tar 3-4 uker, Vitus ringer meg imorgen og det kan hende de har noe liggende

Kommer imorgen til å ringe alle grossistene, finne ut hvem som er ansvarlig for import av uregistrerte legemidler og ta en alvorsprat med dem

Linker til div info om plager av ny Armour settes pris på så jeg har noe å sende dem av dokumentasjon

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Tror Vitus er best her. Jeg vet ikke om de bare bruker opp det de har liggende eller om de fortsetter å bestille Erfa. Jeg fikk Erfa i løpet av en halv dag på Vitus, for ca to mnd siden.

Fint om du oppdaterer hva som er status mht Vitus.

Helt villt at det skal være så vanskelig å få tak i!! På Vitus sa de sist at etterspørselen til tyroid hadde økt, og at det nå lå konstant på lager og kunne skaffes på kort tid. Men er litt usikker på om han da mente Erfa i tillegg til Armour, eller bare Armour.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Vet at Rufus har en resept inne på Apotek1, og hun sa at det tar tid. De importerer da kun for deg. Spent på merutgiften for dette.

Er det fortsatt samme problemer med Armour, Lillepus?
    Kjempefint at du kontakter grossistene, Lllepus! jeg snakket med de på Boots, Jernbanetorget, for ca en uke siden, og de sa at det var importøren som gikk for Armour, og ikke Erfa. Da hadde de to bokser Erfa igjen, men jeg ble nektet å få dem, siden legen mot min vitende og vilje hadde skrevet Armour.

Jeg forstår ikke dette, vi må da være mange som sverger til Erfa nå? Det må da være et kundegrunnlag? Kanskje vi kan starte et selskap til import av Erfa....

Er det mulig å importere Erfa selv, dersom jeg har resept, noen som vet?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Hevelse i hendene og sterk kløe?
    Av Anita75 i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 3
    Siste melding: 11-02-10, 23:45
  2. Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
    Av Jente25 i forumet Normalverdiene?
    Svar: 37
    Siste melding: 12-08-09, 11:13
  3. Jeg hadde utviklet en ualminneig stor flerknutet struma
    Av sofus i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonen
    Svar: 32
    Siste melding: 16-10-07, 22:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder