Viser søkeresultater 1 til 10 av 203

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

Ikke lett å spise ute! Jeg var ute for en kokk for noen måneder siden som hardnakket hevdet at bygg ikke inneholdt gluten. Jeg ble så oppgitt. Og servitøren ble helt eddik etterhvert. Jeg var tydeligvis en meget vanskelig gjest. Hva lærer de egentlig på kokkeskolen? En restauranteier i en annen anledning var vanvittig morsom, og sjekket bordet vårt hele tiden for å se om jeg var i live. Han ville helst ikke ha døde gjester! Han gjorde oss i meget godt humør! Så graden av alvor rundt det med allergi og glutenintoleranse er veldig ulik
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Ikke lett å spise ute! Jeg var ute for en kokk for noen måneder siden som hardnakket hevdet at bygg ikke inneholdt gluten. Jeg ble så oppgitt. Og servitøren ble helt eddik etterhvert. Jeg var tydeligvis en meget vanskelig gjest. Hva lærer de egentlig på kokkeskolen? En restauranteier i en annen anledning var vanvittig morsom, og sjekket bordet vårt hele tiden for å se om jeg var i live. Han ville helst ikke ha døde gjester! Han gjorde oss i meget godt humør! Så graden av alvor rundt det med allergi og glutenintoleranse er veldig ulik
    Hehehe... min erfaring er at jo dyrere og flottere restauranten er jo lettere er det å bli tatt på alvor. (Bortsett fra en Bib-reataurant i Belgia hvor jeg bestilte glutenfritt og fikk butterdeigsterte.... ! Men de var flaue etterpå, altså - og jeg spiste den selvfølgelig ikke ...) Ellers spiser jeg gjerne kjøtt + grønnsaker, jeg da... og står over sausen som ofte kan inneholde mel.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 09-08-15, 16:04
  2. Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
    Av Milli i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 75
    Siste melding: 12-12-12, 18:45
  3. Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
    Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 15-02-12, 06:56