Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
11-06-13, 14:34 #4
Sv: Kan jeg insistere på å bli operert?
Ja, den glemte jeg helt at kommentere på ... "Læring og Mestring av Lavt stoffskifte." Det lyder som noget fis. Skal man gå på kursus i noget, der kunne bruges, var det vel mestring af stress ... Men man skal da ALDRIG gå med til at den psykiske mestring kommer før den fysiske, når det nu en gang er den fysiske, der har startet plagerne. Det må man først og fremmest ha hjælp til. Jeg har selv gået syg længe inden det blev opdaget og har haft mange plager med smerter og alt mulig andet, og det er da kun den rigtige medicin i de rigtige mængder, der kan behandle det. Er det der kursus mon noget, nogen har fundet på, fordi de gerne ville lave noget for sådan lidt for ... følsomme mennesker, læs hypokondere? Man ser det af og til, hvor tsh'en ikke er lav nok ... så kaldes man "subklinisk" og er ikke ordentlig syg.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Operert for graves -94
Av pusur i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 225Siste melding: 24-01-11, 17:36 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Operert for kreft i Skjoldbrukskjertelen
Av Torill26 i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 07-02-08, 10:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker