Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
11-06-13, 12:59 #2
Sv: Kan jeg insistere på å bli operert?
Hej Perlemor

Man opererer vel kun/bare skjoldbruskkirtlen væk, hvis den er hyperaktiv? Jeg tror ikke, man gør det bare på grund af Hashimoto, har aldrig hørt om det, i hvert fald. Jeg tror heller ikke, du kan blive fri for antistofferne, lige meget hvor meget, du skærer væk
Men man kan bruge godt med stofskiftemedicin (hvorfor ikke Armour skulle være ok ved jeg ikke - jeg tror, de siger sådan til dig, fordi de er bange for, du har fået for meget; der er meget angst for thyroid rundt omkring. Ikke lytte for meget til den, vil jeg sige ... Hvis du ikke har fået medicin tidligere (?) skyldes din reaktion måske bare, at dit t3 er steget meget i forhold til, hvad du har været vant til. Det vil jeg da tro. Måske skal du bare gå langsommere frem?)
Man bruge selen mod antistofferne, især i den form, som hedder l-selenmethionin (man kan bl.a. købe den her http://www.naturoghelse.dk/shop/bio-...-90-4476p.html )
Jeg har skrevet noget om det her Prøv også at læse om antistoffer andre steder på forummet.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Operert for graves -94
Av pusur i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 225Siste melding: 24-01-11, 17:36 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Operert for kreft i Skjoldbrukskjertelen
Av Torill26 i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 07-02-08, 10:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker