Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
27-08-13, 08:18 #11
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Jeg har sikkert litt struts i meg og stikker av og til hue i sanda og "ser ikke noe"..

På 6.dag med feber og innstendige oppfordringer fra min mor innså jeg omsider at jeg måtte ha meg til legen og finne ut om jeg feilte noe mer enn "bronkitt". Var hos en annen lege da min fastlege ikke var til stede. Legen ble oppgitt over at jeg hadde gått i 6 dager med feber før jeg kom og fant at jeg hadde utviklet skikkelig lungebetennelse med masse slim..
Har gått på penicillin i 10 dager og det tålte ikke magen min (og stoffskiftet..?). Har gått på steinalderkost siden første uka i juni og det har fungert helt fint inntil penicillinkuren.. Er slapp og strever med å sette beina under meg. Magen buldrer og bråker og slår om fra det ene til det andre for å si det mildt..! Har fortsatt med steinalderkost i tillegg til probiotika i håp om bedring som foreløpig ikke har meldt seg..
Jeg hadde utslag på matintoleranse for bl.a. bakegjær da jeg tok disse prøvene på Heggeli i fjor høst. Føler på at det er en sammenheng her..
Har vært på Heggeli igjen og er i gang med opptrapping av div. binyrestøtte. Igjen! Stoffskiftet lavere enn noen sinne til tross for samme dose, men foreløpig bare opptrapping av binyrestøtte. DS mente vi kom til å bruke frem til årsskiftet med å få opp igjen energien..
Selv om jula ofte kommer brått på, føles det lenge dit nå i hvertfall..
Effekt av opptrapping med kortison: kun èn menstruasjonsblødning pr. mnd.?!(
) og avtagende vondt nedover hoftene/beina!
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker