Siden sist har jeg eksperimentert litt med trening og puls. Nå holder jeg meg på 130 som makspuls, siste gang økte jeg til og med langkjøring fra 40 til 60 minutter, det gikk fint. Slik at når jeg unngår å øke pulsen i for stor grad, unngår jeg også å oppleve at jeg ert slått ut dagen etter trening. Det er frustrerende å måtte holde meg på et slikt lavt nivå. Men akkurat nå er det eneste løsningen for å kunne trene.

Så er det noe jeg lurer på, som kanskje Anisa kan svare på: I hele sommer har jeg brukt 3.5 grain thyroid. Det har vært en helt perfekt dose. Jeg har gradvis økt jod, nå bruker 40 mg. For noen uker siden var jeg så varm, det var på den tiden været her på Østlandet slo om til mer normale sommertemperaturer, den høye varmen var i ferd med å gi seg. Det var ikke været som var forklaringen! Jeg kjente også at jeg var veldig sinna og utålmodig. Disse tre er for meg typiske overdoseringssymptomer. Jeg gikk ned til 3.25 grain, og varmefølelsen, sinnet og utålmodigheten ga seg fort. Kan det være jodtilskuddet som gjør at jeg trenger lavere dose thyroid?